onsdag 10 februari 2010

Ett "hjärtligt" brev

Idag kom brevet som jag länge fasat för! Jag var hjärtligt välkommen på ett besök till TANDLÄKAREN. Det kallar inte jag hjärtligt, men men. Nu har jag fått en tid. Ringde direkt och sköt upp det en vecka dock. Så den 10 mars ska jag dit... iiiihhhh....

Idag har jag oxå haft lite energi och organiserat mina kökslådor, rengjort inne i kylskåpet, tvättat m.m. Sen har jag t.o.m. ändrat om lite i vardagsrummet.
Jag har inte ändrat möbleringen där på nästan ett år så nu tycker jag att det var dags igen.
Andreas kommer inte tycka om det, men då får han väl flytta tillbaka det själv...hihi. Får väl en chock när han kommer hem ikväll. Han kommer hem sent ikväll då han ska träffa sin mamma och fira hennes födelsedag som var för ett par veckor sen.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar