söndag 21 februari 2010

Snö, snö, snö, snö, snö.....

Igår hade vi lite kalas för mig. Det var ett lugnt och trevligt kalas.Jag fick några spel som jag önskat mig. "Cluedo", "Så det kan låta" och "BrainStorm". Branstorm spelade jag och Andreas sedan på kvällen gästerna åkt hem. Det var riktigt roligt. Sen fick jag en jättefin skål från Orrefors. Mingle Lime av Lena Bergström. Jättefin! Fick även lite pengar som ska sparas tills jag vet vad jag vill köpa.

Idag har vi tagit det lugnt. Plockat undan lite efter igår, tittat på film tillsammans och lekt lite.
Imorgon är min dag och den kommer att firas med barnen och mina två kära vänner M och J och hennes son E. På kvällen blir det väl lite firande med Andreas oxå.

Jag blir så deprimerad av all denna snön. Jag fattar inte att det bara kan komma mer och mer. Man vet ju inte vad man ska göra av den nu. Snön är ju snart upp till fönsterna för tusan. Det kommer ju att ta jättelång tid för snön att försvinna. Jag vill bara lägga mig i en låda och komma fram när det mesta är borta.

Kram Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar