måndag 22 februari 2010

Firad

Nu har jag och Andreas haft en god firarmiddag och detta fick jag:

En fin orkidé, en skön morgonrock till att ha på sommarmorgonen, en myspyjamas,
en kokbok- Tjejmiddag, choklad och jordgubbar.

Sen skulle det komma en present på posten nu i slutet av veckan hoppas jag. Jag vet redan var det är då jag önskat mig det. Det är första säsongen av tv-serien Glee som går på Tv4. Jag har inte följt det, men har fastnat för det nu när jag sett typ 3 program. Så den släpps den 24:e feb. Hoppas på att det är paketet med cd-skivorna i oxå.
Idag kom mina två kära vänner M och J och hennes son E på lite födelsedagsmiddag och lite fika. Det var lika trevligt som vanligt. Man träffas ju inte så ofta och det är så kul att se lilla bebisen oxå. Av dom fick jag en kokbok -Matdax, en kokbok för jäktade småbarnsföräldrar. Den var riktigt bra.
Mamma kom på ett litet besök oxå. Mest för att se lilla bebisen...hihi

Nu är jag helt slut så jag hör att John Blund kommer till mig snart.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar