fredag 12 februari 2010

Jag smälter!

Clara hjälper ju mer än gärna till när jag håller på med scrapbooking och därför åkte hon och jag in till stan i morse och köpte ett eget scrapbookingkit för barn till henne. Hon blev överlycklig, kramade om mig, tackade mig och upprepade många gånger -Mamma, jag älskar dig, såhär mycket (och sträcker ut armarna så långt hon kan). Detta mina vänner får mitt lilla mammahjärta att smälta totalt!

Hela dagen har hon hållt på att klippa, klistra och pyssla med sitt nu egna lilla album

Full koncentration
(Ser ni va kort hennes hår är... lite ovant, men jag tycker hon passar jättebra i det.)


Ikväll kom min syster Emma och hennes pojkvän hit och hade tortillakväll med oss. Efter barnen lagt sig tittade vi på film och åt lite snacks. 
Nu har jag precis skjutsat hem dom och för mig är det alldeles strax läggdags.  

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar