måndag 22 februari 2010

Fin tanke!

Efter att vi stigit upp och barnen ätit välling, nämnde jag att det var min födelsedag och dom sa då till mig att gå upp och lägga mig i sängen. Det gjorde jag och jag hörde hur dom höll på att slå in något i deras rum.
Sen började dom sjunga Ja, må hon leva, ja må hon leva, j må hon leva ut i hundrade år o.s.v.
In kommer dom med ett varsitt paket i handen och säger Grattis på födelsedagen mamma. De hade slått in paketen i sina snuttefiltar. Av Clara fick jag en dockklänning och av Casper fick jag en liten bil. Efter några minuter skulle dom ha leksakerna tillbaka. Men vad gör det. Det är ju tanken som räknas...hihi
Har man inte världens sötaste, goaste, snällaste och gulligaste barn, eller?!

Hela förmiddagen har dom lekt och hållt på att slå in massa olika saker att ge mig. Jag har bl.a. fått gamla kataloger, klippta papperslappar och kuvert. Tanken som räknas som sagt...hihi

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar