onsdag 7 april 2010

9 år!

Idag verkar Casper må mycket bättre. Han har lekt med Clara hela förmiddagen och har ingen feber. Han har däremot fortfarande lite ont i örat så det får han lite alvedon emot. I och med att han är så pigg så räknar jag med att kunna jobba imorgon. Jag jobbar ju "bara" 7-15 imorgon så jag hoppas att det ska gå bra.

Idag den 7 april har jag och Andreas varit tillsammans i 9 år (om man nu inte räknar de 3 månader det var slut. Men det är ju klart att man inte räknar det...hihi). Väldigt vad tiden går fort alltså!
Mycket har hänt på dessa 9 år och i ett tidgare inlägg skrev jag om dessa år, som ni kan läsa om HÄR.
Vi har 2 underbara barn, ägare av ett fint hus, jobb som vi trivs med (jag som personlig assistent och Andreas som transtsportledare och egen företagare) och underbara släkt och vänner. Vad mer kan man önska sig?
Detta ska iallafall firas enkelt med lite god hämtmat, som Andreas köper på hemvägen. Ska bli mysigt!

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Grattis hoppas ni får en mysig kväll.Och att ni får många fina år till tillsammans!!!! kram Ingelöv

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ja det håller jag verkligen med om att tiden går väldigt fort. Hoppas att ni får en trevlig kväll, och att barnen får vara friska nu!/Anna

    SvaraRadera