söndag 18 april 2010

En del av Island

Igår gick dagen fort då jag var på Gekås-Ullared och shoppade loss. Det blev som vanligt mycket mer än man tänkt sig, men jag är så nöjd och ska fixa och dona lite smått dom närmsta dagarna då jag köpte en hel del inredning. Det mesta var till altanen som jag ska städa och göra iordning någon dag snart. Så fort det blir lite solsken och energin kommer bara. Förhoppningsvis imorgon.

Ett litet experiment gjorde vi här hemma idag. Det regnade ju lite och vi ställde då ut en vit tallrik för att se om det även kom ner lite aska. Resultatet blev...

Ser ni att det minsann kom ner lite aska från Island!?
Häftigt!
(även om det självklart inte är kul att detta har hänt)


Idag har jag jobbat 8-15 och när jag kom hem så tog vi det ganska lugnt. Medan barnen målade i sina nya målaböcker med sina nya pennor så packade jag upp kassarna från gårdagens shopping. Mycket mer har inte hunnits med för hela eftermiddagen/kvällen har gått så fort.

Nu ska jag tydligen klippa Andreas hår, men jag skulle helst bara vilja sätta mig ner och bara titta på tv. Allra helst lägga mig och sova kanske.

Kram Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar