torsdag 8 april 2010

Firandet

Det blev ingen hämtmat igår...
...Andreas hade fixat barnvakt och vi åkte istället in och åt middag på min favorit restaurang, Bella Lanterna. Dom har så god mat, bra service och sen är det så otroligt mysigt där. Har bara ätit där två gånger men det är ändå min favvorestaurang. Det är ju liksom inte så att man äter ute så ofta som man kanske skulle vilja.
Det var iallafall mycket trevligt. Jag hade en aning om att vi skulle äta ute för han var lite avig dagarna innan och var lite avvikande med svar på vad vi skulle ha för hämtmat. Så en aning hade jag och blev inte speciellt förvånad, då detta är typiskt Andreas. Mycket, mycket uppskattat iallafall. Tack älskling!!!

Idag jobbade jag till kl.15:00 och det var en bra dag på jobbet. Barnen var på dagis och det hade gått bra. Efter jag hämtat dom var vi på biblioteket och lämnade en film och sen lånade vi en ny film, Bamse. Så när vi kom hem tog vi lite fika och tittade på Bamse tillsammans. Läste lite böcker och sen tog vi en liten promenad till lekplatsen och sedaan fortsatte vi att leka ute och spela fotboll på våran baksida. Sen var det välling och läggdags.
Detta var våran dag om nån är intresserad...hihi

Andreas och jag ska nu sitta och ta det lugnt framför tv:n och äta lite gurka och dip.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar