fredag 16 april 2010

Kort...

Ett litet kort inlägg ikväll då det snart är "Så ska det låta".

Det har inte hänt så mycket sedan i tisdags. Det har varit jobb, jobb och jobb...

Idag har Andreas varit ledig och jag jobbade bara morgonen.
Vi var hos tandläkaren med Casper för en efterkoll på hans tand som han slog i på dagis för ett par månader sedan. Sen åkte vi in till stan för att äta lite. Barnen fick välja och svaret var ju inte helt oväntat... Alltså blev det hamburgare och pommes och de valde att äta det på Max.
Sedan har vi bara tagit det lugnt nu i eftermiddags.

Imorgon ska jag, min mamma, Emma och Emil åka och göra Gekås-Ullared osäkert. Ska bli en trevlig tripp som kommer att avslutas med samvetskval då man vet att man köpt för mycket men, men...
Har kollat barnens garderober och i klädesväg behöver dom inte alls mycket. Lite linnen, T-shirts och tunnare byxor kanske. Shorts har dom så många från förra året som fortfarande passar. Och Clara har ju då även massa kjolar, klänningar och tunikor redan. Utegrejer, utespel och sånt behöver dom oxå.
Heminredningssaker är en hel del jag ska kolla på. Ibland finns det mycket fint där och ibland lite mindre, men jag hoppas på tur att jag hittar det mesta.
Ser fram emot morgondagen!

Nu börjar det snart så...

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar