måndag 19 april 2010

Samvetskval?... Nä

Glömde skriva lite om barnens dag i lördags då jag var och shoppade.
Man få ju lite samvetskval då man är iväg en hel dag och roar sig medan man lämnar sambo och barnen hemma en hel dag. Men de hade haft en toppendag så det känns ju bra.
Förmiddagen hade ägnats åt lek och vid lunchtid hade de hämtat upp morfar och åkte in till stan för att äta lunch. De åkte till Elefanten och åt god mat. Där får barnen alltid godis av dom som jobbar där så barnen tycker ju att det är roligt att gå dit. Efter maten hade de åkt till morfars jobb och suttit i deras traktorer. Casper var i himmelriket!
Sen på eftermiddagen när dom lämnat av morfar så åkte dom vidare till farmor, farfar och Josefin. Där blev det lek och lite fika.
Så en mycket bra dag för dom. Bra för det gör att jag inte längre har så mycket samvetskval faktiskt...hihi

Idag har jag delad tur och är nu hemma och fixar lite inne. Det är så fint väder ute, men jag är jäkligt trött så jag tänkte att jag fixar altanen imorgon tillsammans med barnen istället. Eller ja, barnen får vara ute och leka medan jag fixar den rättare sagt.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar