fredag 20 augusti 2010

Simmerskan

Dagarna här hemma har gått bra, bara lite sakta tycker jag. Man rör ju inte sig riktigt som vanligt precis. Men nu kan jag gå i stort sett som vanligt. Man ser knappt nån skillnad om man inte vet om det. Jag har bara svårt att böja mig och sitta ordentligt i soffan och sängen. Inte för att jag har ont av det utan för att gördeln sitter så hårt så det är ju lite svårt bara.
Smärta har jag knappt nån. Känns bara lite i såret vid vissa rörelser. Så jag hoppas att det blir bättre och bättre för varje dag som går.

Idag har min syster umgåtts med oss hela eftermiddagen och ska så även göra ikväll. Vi var inne och handlade lite och sen har vi bara tagit det lugnt här hemma.
Ikväll blir det film "Flickan från ovan" och kycklingwraps.

Tänkte jag skulle visa en liten film på Clara. Det är från Öland där hon simmar riktigt duktigt. Hon är så otroligt duktig min älskade lilla gumma!






Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar