måndag 30 augusti 2010

Tömd

Ja, då var man påväg hem från Landskrona/Helsingborg.
Precis som jag redan visste så hade jag ju lite vätska i magen. Så de tog fram en äcklig spruta och tömde mig på lite vätska och blod. Kändes som tur var inget, men det såg desto äckligare ut. Fy-fasen!. Kroppen tar ju hand om det själv tillslut om det skulle bli mer vätska, men det hoppas jag inte. Skulle jag få mer vätska så ska jag testa daggkåpe-te som en bloggläsare tipsade om.
Annars såg magen bra ut och läkningen går som det ska. Fick även en storlek mindre i gördeln. Så nu kan jag knappt andas igen. Men man vänjer ju sig när det gäller det oxå...

Efter återbesöket i Landskrona stannade vi till i Helsingborg och åt lite. Sedan fick vi för oss att åka över till Helsingör då barnen aldrig har åkt färja. Så det var ett gyllene tillfälle att passa på. Vi tog bilen över och de tyckte det var spännande. Så vi körde lite på fina och mysiga Strandvejen innan vi sen gick lite på stan i Helsingör. Fikade lite och kollade i några affärer.
Tog sen båten tillbaka och nu är vi alltså påväg hem.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar