måndag 16 augusti 2010

Vinnare

En liten "rolig" sak som jag glömde om att skriva igår.

Jo, Öland i en vecka och Ölands djurpark i 3 dagar...
När vi kom hem så var det ett brev från tidningen Magazinet adresserat till Casper. Ni vet den där tidningen som kommer en gång i veckan med posten. För över en månad sen skickade jag in 2 kort (ett i Claras namn och ett i Caspers) i en tävling där man kunde vinna biljetter till Ölands djurpark...
Så två entrébiljetter till Ölands djurpark hade Casper vunnit. Så jäkla irriterande.
Det hade kommit i fredags så det hade ju inte hjälpt oss. Hade det kommit tidigare så hade ju min mamma kunnat skicka det till Andreas farmor som bor på Öland och dom hade kunnats hämtas upp där.
Tävlingen var ju slut för över en månad sen så man tycker att dom kunde varit lite snabbare på att skicka biljetterna till dom som vann. Det är väl inte så många som har semester såhär sent. Men det är väl lite taktik bakom kanske? Det gäller ju bara under 2010
Hur som helst så har vi inga planer på att åka dit igen detta året så jag ska ge biljetterna till Tony, Anna och Jonathan så dom utnyttjas.

Sen har jag och barnen även vunnit 2 biljetter till Cirkus Maximum som barnen, mormor, Emma och Jonathan ska gå på. Min syster har oxå vunnit en biljett så 3 biljetter sammanlagt. Bra va?...hihi
Så dom biljetterna utnyttjas självklart oxå.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar