tisdag 22 september 2009

Ingen återvändo

Nu kan inte sambon ångra sig. Jag har varit och köpt den turkosa färgen och på mina lediga timmar hemma började jag fixa lite och måla det vita. Provmålade självklart den turkosa och den blir sååå fin. Blir så glad när jag ser den=) Det kommer bli så bra! Det ser bra ut i mitt huvud iallafall...

I kommentaren på förra inlägget frågades det vilka sängbord jag skulle köpa. Sängbord och sängbord, men jag ska köpa 2 st svarta kuber på Ikea som ska hängas på väggen. Den 5:e oktober är det halva priset på dom. Jag har delad tur då och är då ledig 6 timmar på förmiddag/eftermiddag, så jag hinner gott och väl fram och tillbaka till Ikea under den tiden. Nån som vill hänga med?

Och självklart kommer det att komma före och efterbilder!=)

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar