tisdag 29 september 2009

Sovrumsbilder


Här kommer några bilder på sovrummet.

Men det är inte färdigt ännu men en liten titt kan ni väl få ändå. Nu ser det väldigt vitt ut men det ska dit svarta sängbord och sänglampor och lite annat smått och gott. Tycker inte heller det gör sig riktigt rättvisa. Ser finare ut i verkligheten än på bilderna. Sen har jag ju en gammal kamera som tydligen gör att bilderna får en liten rosa rand lite här och där så bortse från det tack. Tilläggas kan ju oxå att jag inte är en så duktig fotograf.
(Klicka på bilderna för att se dom större)





Detta skåpet är från min farmor och farfar och jag har nu ingen aning om vad jag ska ha på det så det får vara såhär sålänge.
Skåpet ska sedan (förhoppningsvis snart) målas vitt.


Här ser ni före bilden

Den tråkiga brun/beiga färgen

Sen har jag fått ytterliggare ett okej från sambon och det är nu klädkammaren. Nu tycker jag att den borde smälta in lite med sovrummet så det ska oxå målas snart. Klädkammaren gömmer sig innanför dörren på bild 3. Så vi får väl se om det blir gjort denna eller nästa helg. Jag hoppas på denna helgen såklart sick smileys

Kram Tess

1 kommentar: