tisdag 25 maj 2010

GOD idé

Idag har vi haft en bra dag, jag och barnen.
Vi steg upp ganska tidigt och efter frukost åkte vi in till stan för att möta upp Martina för en promenad på stan. Vi gick i lite affärer bl.a. Tiimari där de har 50% på allt i butiken. Clara fick ett fin rosa block och några rosa kort som hon kunde göra själv, av Martina. Casper valde en Blixten Mcqueen-mapp och ett skrivblock.
Vi passade på att gå in på Gina Tricot där jag hittade ett par jeans och en fin tröja.
Medan Martnia var på synundersökning så var jag och barnen inne i leksaksbutiken och kollade på alla leksaker. De var så duktiga så dom fick välja en varsin liten sak. Clara valde en liten mini Hello Kitty docka och Casper valdeen mini polismotorcykel.
Sen blev det självklart ett besök på McDonalds.
Det var sen dags att åka hem och vi åkte direkt till frisören här i Åryd för att klippa Clara. Så nu är hon nyklippt och Casper väntade tålmodigt. Casper är ju bara att ta med trimmerna så honom får jag trimma imorgon. Jag beställde även en klipptid till mig själv imorgon och vi får väl se hur det går. Barnen ska nämligen följa med. Men frisören är så himla coollugn och jag tror det kommer gå bra. Jag får väl packa ner nån liten klubba och sen finns det ju lite saker där som dom förhoppningsvis leker med.
När vi sedan kom hem tog vi det lugnt och gjorde mest ingenting.

När Andreas var påväg hem så ringde han och kom med en väldigt dålig idé. Bild på denna dåliga idé finns nedan.

McDonaldsbesök

Clara nyklippt med blå färg i håret

En dålig idé?... Nääää... en riktigt GOD idé!
Så idag har jag ätit skräpmat x2



Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar