lördag 21 november 2009

Biljettbokning!

Direkt efter Idol slutat vid 21:30 igår så ringde min älskade vän Anna. Vi pratade lite om Idol och lite allmänt. Jag har länge sagt att jag ska åka upp till henne, till Stockholm, men det har inte blivit av. Det är ju alltid saker pågång för både henne och mig och inte alltid lätt att passa ihop det, med jobb och barn. Men NU! Nu sa vi att nu ska vi vara åtminstonde lite spontana. Vi hittade ett datum som passar oss båda. Jag bokade biljetter direkt när vi lagt på. Så biljetterna är bokade och betalda.
Så den 18-20 december åker jag till Stockholm för en underbar helg med min vän! Jag längtar!

Den 18 och den 20 december åker jag med ett sånt här!
(det är säkert inte såhär fint dock)

Igår eftermiddag kom mormor hit och passade Clara en stund, medan Casper och jag åkte in och handlade och hyrde film. Vi handlade lite till helgen och till fredagsmyset. Casper ville som vanligt ha sin favoriträtt d.v.s. Tacos. Han fick välja en hyrfilm och det blev Madagaskar 2. Så den filmen och tacos blev gårdagens fredagsmys.

Clara mår bättre och har ingen vidare feber inatt eller idag. Hon är lite trött och hängig, men inget mer iallafall. Men vi får hålla oss inne idag oxå. Det blir väl en dag med lite spel, pyssel och film idag.

Andreas är på kurs idag oxå och kommer inte hem förrän 17:30-tiden. Likadant blir det imorgon. Så det blir en lite för lugn helg känner jag. Men men...

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar