måndag 23 november 2009

En liten tripp...

Helgen har varit rätt så händelselös. Barnen har varit trötta och faktiskt lite tjuriga hela helgen.
Igår morse ringde mormor och bjöd mig och barnen på middag. Så eftermiddagen spenderades med mormor, morfar och moster Emma med pojkvän.
Idag har Andreas varit ledig och jag tog mig friheten att åka iväg med mormor till Ikea. Mormor skulle ha lite saker till sitt badrum som håller på att renoveras. Och jag är ju aldrig sen på att följa med då man alltid "behöver" saker därifrån.
Jag köpte bl.a. ett tyg som varit slut länge och som nu alltså fanns. Bilder nedan. Sedan blev det lite julsaker, lite smått och gott och självklart de obligatoriska blockljusen, som alltid får följa med.
Detta tyget spände vi upp nu ikväll.
Hänger i barnens allrum.

Visst passar det perfekt?... hihi

Imorgon är det först jobb, sen konferans, lite personalkul och sen julbord. Ska bli trevligt!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar