onsdag 25 november 2009

Glömsk?

Igår var jag på årets första julbord.
Vi var med jobbet på konferans på MotorEvent i Uråsa.
Vi började med konferansen och senare på eftermiddagen hade vi lite aktiviteter. Vi var uppdelade i två lag. Mitt lag började att köra en bil med två framändar. Man skulle köra genom en liten bana med koner. Så en gasade och kunde köra åt rätt håll. Den som satt bak skulle alltså styra tvärtom. Sen skulle man backa och det blev tvärtom. Den som gasade satt alltså bak. Det låter och var krångligt, men det var roligt! Riktigt roligt.
Sedan körde vi tvärtombilen. D.v.s. om man ska till höger så ska man svänga åt vänster. Det var inte lätt att tänka på minsann. Men det var oxå roligt.
Vi fick även prova på folkrace. Det var oxå roligt.

Jag hatar allt som har med sånt här att göra och jag sa från början att jag inte tänker sätta mig i nån bil minsann. Men jag gjorde det iallafall... mmm...

Sen var det iallafall prisutdelning och behöver jag säga att mitt lag vann lagtävlingarna eller?...hihi
Sen var det dags för julbord. Det var smaskigt!
Jag kom hem vid 22:30 och var riktigt trött.

Idag har jag varit och jobbat och är nu helt slut. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig. Tyvärr går ju inte det, då man aldrig vet vad barnen skulle hitta på för hyss.
Var på stan en liten stund på förmiddagen. Köpte lite småsaker till barnens paket/adventskalender. Svår att hitta billiga saker att lägga i dom. Dom ska ju helst vara användbara oxå.

Sen hittade jag en sak som var så typiskt mig, så jag kunde inte låta bli att köpa den. Bild nedan.

Saker jag glömmer att komma ihåg.

I den ska jag skriva upp saker som jag vet att jag glömmer om jag inte skriver upp dom med en gång.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar