tisdag 31 januari 2012

Blogpressfel och Carolina Liar

Fasen. Blogpress på Iphonen funkar fortfarande inte. Skrev ett inlägg innan men det går inte att posta det.
Så jag fick nu sätta på datorn iallafall.

Skrev iallafall om min ångest över att jag ine åkte iväg och tränade idag. Efter jag lämnat barnen på förskolan orkade jag inte sätta mig i bilen och köra till Medley. Men det blevistället en riktig skön powerwalk på 40 min. Det var riktigt skönt, men ångesten för att jag inte sprang finns fortfarande. Fasen!

Skrev även att jag i morse hade en liten besviken son, som oxå vill lägga in sina kläder i byrålådor.
Claras säng är ju nu färdiguppbyggd och vi ska i eftermiddag lägga in hennes kläder. En besviken Casper alltså.
Så nu har jag iallafall satt ihop en byrå till och ska nu upp och sätta på ett av mina favvoband på Spotify och bygga ihop ytterliggare en. Så har han iallafall ett par stycken att lägga lite kläder i, i eftermiddag.



Denna är bra! Eller ja, alla deras låtar är faktiskt bra.
Ett band som jag lyssnat på mycket och länge.
Så nu ska jag upp och spela dom på Spitify.

Sen kan jag ju nämna att ena killen som spelar gitarr faktiskt är en gammal klasskompis till mig, och när man gick i lågstadiet så var det han alla var kär i. Ja, självklart jag oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar