söndag 22 januari 2012

Längtar bort...

Ja, här sitter jag och längtar mig bort! Bort till sol och värme. Skulle bara vilja ta en restresa och åka bort en vecka eller två. Tänk va härligt!

Njut av snön nu när den äntligen kommit, tänker väl ni.
- Näää, säger jag! Jag är verkligen ingen vintermänniska. Visst är det lite mysigt att vara ute i snön, åka pulka, åka skridskor eller ta fram grillen och grilla lite korv sådär. Supermysigt, men nej, det är inte för mig...

Åh va jag vill åka bort ännu mer nu. Bara komma ifrån all stress här hemma och njuta utan alla störmoment som finns här.
Men jag funderar... Vi skulle kunna ta en restresa nu faktiskt, men ska vi lägga pengar på det eller ska vi lägga pengarna på det nya huset?
Måste säga att det är faktiskt inte ett så svårt val.
Så jag undrar om sambon kan ta semester en vecka snart...
Fortsättning följer helt enkelt...

-På språng

1 kommentar:

  1. Låter inte fel att åka till sol och värme hoppas att ni kommer iväg på en resa:)/ Anna H

    SvaraRadera