fredag 27 januari 2012

Glömska tillhör åldern

Förra veckan fick jag ett mess av Andreas:
"Yeah sure, in your dreams!" och så skickade han en sådan här bild.


Fattade inte alls vad han menade. Gick några minuter innan glödlampan på huvudet äntligen tändes.
Jag blir ju för fasen 29 år!
Jag var så säker på att jag var 27 år nu och skulle fylla 28.
Har tydligen inte ens koll på min egen ålder.
E L L E R... Är det någon som försöker få mig att tro att jag blir 29 och närmar mig 30? Så måste det väl ändå vara.
Jag kan inte bli 29 år väl!?! Känner mig inte så gammal och vuxen ju...!

-På språng

2 kommentarer:

  1. Grattis i förväg på födelsedagen Therese. Jag skickar detta nu för som du säger, glömskan blir värre med åren. Hälsningar Ejvor

    SvaraRadera
  2. Ha ha skönt att höra att man inte är ensam om att vara snurrig;-)
    Grattis i förskott!
    Kram K

    SvaraRadera