tisdag 17 januari 2012

Tankspridd på flera sätt

Efter ett ganska så skönt träningspass satte jag mig i bilen och skulle köra hem för att duscha...
Men va fasen! Varför tar jag denna vägen?...kom jag på efter nån halv minut. Jag bor ju för fasen på Hovsaga numera, inte i lilla Åryd ju. Har inte riktigt vant mig vid detta ännu.
Så det blev en liten omväg helt enkelt.

Här kommer sen ett litet tips till er som färgar håret, och speciellt till er som färgar det lite rött. Rött är ju en färg som tvättas ut väldigt snabbt nämligen, lite för varje tvätt.
Men iallafall...

Snälla ni, ta aldrig en ny, fin och vit handduk och torka håret med efter en dusch.
Att man inte tänker sig för innan. Nu måste jag ju köpa ny handduk!
Jag slängde ju liksom typ alla gamla och köpte nya...vita, fina och tydligen väldigt opraktiska.
Denna nya handduk får alltså nu bli min färga-håret-handduk. Typiskt!

Nu dags att bege sig till gamla huset där jag ska fixa lite smått i all min ensamhet. Trist, trist, trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar