fredag 20 januari 2012

Saknad!

Här hemma har man varit saknad av barnen och det var bamsekramar och paket på sängen idag när dom vaknade. Känns härligt!

Detta fina armband fick jag av Clara.
Bara för att hon saknade mig, sa hon.

Har inte sett barnen på 3 dagar och det känns minsann ordentligt i mammahjärtat. Casper fick jag ju i.o.f.s. träffa i 2 timmar häromdagen vilket gjorde att det kändes lite bättre.
Förstår inte hur jag tänkt jag jag lagt schemat och lagt 3 heldagar på raken denna veckan.  Har jag väl aldrig gjort innan och så gör man det nu, när det är så mycket annat. Plus att jag jobbar lördag och söndag nu oxå. Ibland kan man undra hur det står till i denna virriga hjärna.
Men saksamma... idag är jag iallafall ledig och det finns en hel del att göra här hemma nu...


... men först är det stormys i soffan som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar