söndag 29 januari 2012

Resultat av fototapet

Nu är det färdigpusslat. Äntligen är Caspers fototapet uppe.
Farfar hörde av sig på förmiddagen och ville komma och titta på huset. Välkommen sa vi och han fick minsann kavla upp sina ärmar och hjälpa till. Andreas och han gjorde det så bra så. Skulle jag och Andreas gjort det tillsammans så tror jag nog att nån av oss hade fått sova på soffan inatt. Vi lyckas alltid bli ovänner när när det gäller sånt här. Ingen kommunikation då inte.
Så medan de fixade allt själva gick jag till affären, rullade och stekte en massa köttbullar och skruvade ihop ett par byråer till.


Här är resultatet av fototapeten Casper valde.
Jag är nöjd och framförallt Casper är nöjd, vilket är huvudsaken.
Nu kommer en del av tapeten täckas då sängen ska byggas upp här oxå. Så människorna i vänstra hörnet och några taxibilar försvinner, men det kommer se bra ut ändå.
Visst är den snygg!?

Nu är Claras alla byråer färdigmonterade och vi ska nu försöka bygga upp hennes säng...
Bara att sätta igång... Puh...

2 kommentarer:

  1. Fin tapet!

    Kom in här efter en sökning på google... Efter "tapet". Haha :)

    SvaraRadera
  2. Galet snygg tapet!Casper måste ju va hur nöjd som helst!
    O du?Stort grattis till segern i förra inlägget! ; )
    Älskar att vinna (läs spöa...) min sambo i allt möjligt!
    KRAM

    SvaraRadera