måndag 16 januari 2012

Tillbaka!

Att jag ligger efter med bloggandet är väl ingen överdrift va...?
Jag har haft en väldigt frivillig och behövlig paus från allt.
Men nu kan jag börja lite smått igen. Har ju saknat det lite och allt känns så mycket bättre nu och jag kan fortsätta att blotta mig här på bloggen. Så var beredda på inlägg om allt och inget igen.

Den som hållt sig uppdaterad vet att vi nu har flyttat. Ä N T L I G E N ! ! ! ! !
Fick det nya huset i torsdags och stora flyttlasset gick i lördags. Tack till alla inblandade för hjälpen! Är otroligt tacksam!

Det är kaos... fullkomligt kaos här nu. Men ändå ett gött kaos på nått sätt...
Och ja jag vet, jag tycker det är kaos när det ligger typ 2 leksaker på golvet, lite goa smulor gottar sig kvar på bordet och när några tidningar intagit plats på köksbänken.

Bara en liten del av kaoset

Men den bästa platsen i hemmet kunde piffas till lite.
Bara älskar denna soffan och platserna är redan bestämda (min del är den till höger på bilden. Bara så alla vet och inte sätter sig på den... för då puttar jag bort er. Min, min och bara M I N!)

I väntan på att Andreas ska vakna så sitter jag och barnen och tittar på barnprogram. Nä nu ljög jag faktiskt lite. Jag sitter ju faktiskt och bloggar...

...Men barnen sitter iallafall och myser ihop sig och tittar.

Efter frukosten ska vi sen ut till gamla huset och röja upp det sista ifrån garaget.
Men jag vill verkligen inte. Jag känner att jag är sååå färdig med det huset och känner inte alls för att åka dit. Det räcker liksom... Men det måste ju göras.
Ska bli så skönt när vi slipper det om en vecka. Och att vi slipper städa det oxå. Tack gode gud för städfirmor!

Nä nu är det dags för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar