onsdag 25 januari 2012

Förblev dagen härlig?

Jajamensan visst blev den det!

En promenad till affären följdes upp av att Emma kom på besök. Käkade lite lunch och pratade. Och det i sin tur följdes upp av att min morbror och min mormor oväntat men välkommet dök upp på ett snabbbesök. Härligt!

Efter Emma åkt gick barnen ut i snön och hade skoj. Själv stod jag inne i värmen och tittade på *hihi*

Det drogs pulka

Fina Clara

Det spelades ishockey

Perfekt isplan på garageuppfarten

Och det åktes skidor
Vissa hade bättre lycka med detta än andra som ni ser.

Kvällen fortsätter med härligheter då vi snart får besök av Martina och Uffe. Ska umgås och käka lite. Härligt!

Har ni fått nog av mitt tjat om H Ä R L I G T? Ok, jag ska sluta då da och fortsätta med min härliga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar