måndag 30 januari 2012

Händer inget nu ju!

Bloggtorka just nu.
Så ingen idé att skriva om min dag för den har varit rätt så händelselös. Lite jobb, träning, plockat här hemma och om 45min är det dags för jobb resten av kvällen.
Spännande? Nää!

Känns inte som det kommer hända så mycket denna veckan.Tråkigt!
För 1½ vecka sen klagade jag på att det var alldeles för mycket. Denna veckan är tvärtom. Alldeles för lugn. Men det finns ju faktiskt saker att göra här hemma, så det blir nog fullt upp ändå även om det inte är något planerat.

För två veckor sedan var almanackan full och bara lite ledig tid här och där.
Jobba 5 dagar, varav 4 kvällar funkade liksom inte riktigt

Inte alls lika fullt denna veckan.
Fullt med ledig tid till att göra en massa skoj!

Ja, som ni ser händer det inte mycket denna veckan. Nån som har lust att komma och umgås med mig då kanske? *hihi*
Det ska bli ganska skönt att faktiskt bara jobba två dagar denna veckan. Men förskolan tycker det var lite för lite så imorgon ska barnen till förskolan iallafall. Så det blir träning och annan egentid imorgon. Känns helt okej faktiskt.

Nää, nu fixa matlåda till ikväll!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för almanacka du använder dig av i iphonen?

    SvaraRadera
  2. Jag använder mig av appen Week Calendar. Kostar bara runt 20 kr och den är verkligen jättebra!
    Hoppas svaret blev bra:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera