onsdag 27 juli 2011

Ännu mer av det goda!

Är ni trötta på att se mina semester och strandbilder?
Jasså är ni!?
Det är inte jag så här kommer några fler ändå!

Är det inte härligt med sand mellan tårna!?


Lekande barn på stranden

En matpaus mitt i allt badandet


Mellan klockan 9:30-16:00 befann vi oss på stranden. Det har varit en otroligt härlig dag och det var lika bra att passa på att steka oss lite.
Och stekt det är vad jag har gjort. Jag kan säga att jag är kritvit på vissa gömda ställen. Resten är jag nu iallafall ganska brun på. Jag har ju liksom inte det där sunda förnuftet att smörja in mig med solskydd. Det finns inte i min värld (men ja, såklart smörjer jag in barnen som bara den!).
Hade gärna blivit lite brunare, så jag hoppas på nån soldag till innan vi åker. Men enligt väderrapporterna verkar det tyvärr inte så lovande.

Sedan blev det tortillamys i stugan

Förstår inte att så fort kameran kommer fram så kommer även knasbollen fram... 

1 kommentar:

  1. Man får aldrig nog av semester o strandbilder! Vilka sköna underbara bilder!!
    Kram K

    SvaraRadera