onsdag 13 juli 2011

Mitt Hjärta!

Det har bara varit ett par lugna dagar nu på semestern.
Det har varit bad i sjön, fika vid Masugnen, lek i trädgården, vardagssaker och sådär som har tagit upp all tid. Några kort har inte heller tagits tyvärr

Eller ja, jag hade ju min egna lilla dag i måndags då jag, mamma och syrran tog en liten trip till Gekås -Ullared och shoppade lite. Lite mer än som var tänkt egenligen. Men nått annat kan man ju inte förvänta sig när det gäller mig i och för sig.
Hittade lite pyssel och sommarleksaker till barnen, lite kläder till både mig och barnen. Tror det eller ej, men heminredning köpte jag ingenting!!! (om nu inte en tandborstsmugg räknas då). Kryss i taket alltså!
Vi var hemma i vettig tid och barnen satte direkt igång och leka och pyssla med sina nya saker och pröva kläderna. De var mycket nöjda och tackade säkert 20 gånger för allt.


Denna lilla godingen som låg jämte mig i måndags tog jag kort på innan jag gick upp för att göra mig iordning för att åka till Ullared.
Strax efteråt vaknade han och jag hörde att han började gråta när han såg att jag var borta. Fick springa in och säga Hejdå och pussa lite på honom.
Han lyfte på huvudet och sa:
- Jag älskar dig mamma! Jag älskar dig mest i hela mitt hjärta!
Sen la han sig ner och somnade på ett par sekunder igen.

Då kunde man åka med ett stort leende på läpparna!

Kärlek!

1 kommentar:

  1. Åhh jag vill oxå till Ullared!!
    Guuud så sött sagt!! Underbart!
    Kram K

    SvaraRadera