tisdag 26 juli 2011

"Njutrunda"

Det blev ingen vidare frallfrukost för min del. Jag åt knappt en halv fralla tills jag kom på att. Nej! jag måste ju ut och springa och ville göra det nu. Vill ju inte få håll så jag åt inte mer.

Så jag gav mig ut!

Efter 2,12km kom jag till en grind och där vände jag.
Stannade upp och tog en liten bild på den fina havsutsikten först 
(går knappt att urskilja här för alla molnen just nu)

I närheten av stugan låg de fina kossorna och checkade in mig lite i smyg

Det var en otroligt härlig runda på iallafall 4,33km!
Perfekt väder för en springrunda och jag andades in den härliga luften och det lukade verkligen landet (jag menar inte lukten från koskit eller nått sånt, utan de härliga och friska dofterna *hihi*).
Så det blev mer en "njutrunda" än en riktig springrunda. Iallafall jag springer inte lika snabbt när jag har fullt upp att titta på den underbara naturen.

Nu har jag däremot magen fått lite mat i sig och ska göra mig iordning för att se vad dagen har att erbjuda.

1 kommentar:

  1. Härlig runda!! Jag ska ge mig ut snart jag å :)

    sv: Jag hoppas Wille alltid kommer vilja sova i min famn :) det är ju bland det mysigaste som finns!!

    SvaraRadera