fredag 22 juli 2011

Klädbantning

Här hemma pågår förberedning och packning inför imorgon.
Imorgon åker vi nämligen till Öland och ska vara där en vecka. Det ska blir så otroligt skönt att komma iväg nu!


Man kanske kan fråga sig om jag verkligen behöver 2 par jeans, 5 par shorts, 6 linnen, 4 t-shirts, 4 långarmade tröjor, 3 koftor, 5 par leggings, 4 tunikor, 3 klänningar, mina träningskläder och 5 par skor??? Nu är inte trosor, strumpor, sovkläder och bikini medräknat...
Enligt mig är svaret JA!!! då jag är väldigt ombytlig och jag väl inte vad jag känner för att ha på mig just i det ögonblicket. Det beror ju på vart man ska hitta på den dagen oxå såklart.
Enligt resväskan är svaret NEJ!!!
Jag får väl lyssna på väskjäkeln och ta och banta ner klädhögen lite (jag la ju till lite mer efter att bilden ovan togs)
En bra idé vore ju att köpa en större eller en till så allt får plats annars *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar