söndag 24 juli 2011

Stranddag och springabstinens!

Idag har vi haft en härlig dag på stranden. En väldigt blåsig sådan men lika härlig ändå.
Så ja det blir strandbilder idag oxå *fniss*





Nu på kvällen blev det gott grillat!

Nu har jag faktiskt lite dåligt samvete för det har liksom inte hunnits med att ta en joggingrunda idag. Imorgon lär det inte heller bli av då vi ska till Lådbilslandet och sedan ska vi umgås och grilla.
Har inte sprungit sen i torsdags så nu behöver jag springa!
Får väl se hur länge barnen sover imorgon. Vaknar dom lika tidigt som idag så ska jag nog hinna med en liten runda på morgonen. Men jag har inga större förhoppningar faktiskt. Inte ofta man hoppas att barnen vaknar tidigt (för nej jag ställer faktiskt inte klockan), men jag hoppas, hoppas, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar