torsdag 28 juli 2011

Trollskog och Borgholm

Kan börja med kvällens pizza...
Visst den var ganska god, men nej jag har absolut inte saknat pizza. Önskar att jag hade tagit en sallad istället.
Fick bara i mig en pizzaslize och efter en timme så var jag ute och sprang av mig iallafall lite av den.

Idag har vi varit och gått i trollskogen.
Tycker absolut inte det var något speciellt med denna skogen. Det var en skog... och några troll såg vi minsann inte. Dom måste ha gömt sig *fniss*.
Visst det var en del lustiga träd, men mycket mer än så var det inte...
Barnen gick duktigt och tyckte iallafall att det var lite roligt att springa omkring i skogen.

"Captain Morgan"

Fina Clara

Tittade på ett gammalt vrak som oxå fanns där


På eftermiddagen åkte vi ner till Borgholm och gick och fördrev lite tid. Köpte en födelsedagspresent till barnen (en dyr!!! postlåda, från Bruka design, till lekstugan). Den får dom alltså nästa söndag när de blir hela 5år.
Och jag lyckades även köpa en klänning till mig själv... såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar