tisdag 26 juli 2011

En dag i lagom tempo

På förmiddagen var vädret grått och mulet och vi åkte då runt till lite småbutiker runtomkring. Själv hittade jag ingenting, men barnen fick lite små leksaker.
Nu på eftermiddagen klarnade vädret upp och solen sken, men vi struntade faktiskt i stranden.
Jag var så otroligt trött så jag tog mig en liten tupplur faktiskt.
Annars har det spelats lite fotboll i trädgården och jag satt på altanen och läste och njöt.
Så det har varit en härlig dag i lagom tempo.

Kvällens bild blir inte roligare än såhär
Jag som tar mig en liten tupplur

Ikväll är det två trötta barn som får lägga sig tidigt så de blir lite piggare imorgon.
Jag och Andreas ska sedan sätta oss och titta på "Allsång på Skansen". Ikväll ska ju nämligen Hoffmaestro vara med och det får jag absolut inte missa! De går varma på min Spotifylista kan jag säga. Såååå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar