söndag 17 juli 2011

Dagen efter...


...ja...man mår som man förtjänar brukar man väl säga hihi.
Nä det är faktiskt inte så farligt alls... Mmm... Men skulle kanske inte tagit den sista shoten...

Jag hade iallafall mycket skoj!
En liten sammanfattning:
Var först hos en kompis H. tillsammans med Anna och pratade och drack lite.
Gick *läs cyklade. Eller jag blev skjutsad och jag hade glömt hur jäkla oskönt det är att sitta på en pakethållare och speciellt när det är gupp, gupp, gupp och en något berusad Anna som cyklar* vidare till Deluxe där vi mötte upp några andra och när de stängt gick vi vidare till D. där det var lite efterfest.
Vid 4:30 somnade vi och jag vaknade vid 9 och blev bara lite senare hämtad.

Trots att jag inte sovit mer än 4½ timme så har jag känt mig pigg nu på förmiddagen... fram till nu. Nu börjar tröttheten komma och jag tror jag ska lägga mig ner och vila en liten stund på soffan innan det är dags att laga mat.

Gårdagen gjorde att man faktiskt kände sig nästan som 18 år igen *fniss*. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar