tisdag 19 juli 2011

Badeftermiddag

Dagen idag började med att jag och barnen åkte in till stan.
Clara lämnade jag av för lite mys hos Martina medan jag och Casper åkte till Grand Samarkand och mötte upp en jobbarkompis T. Hittade en supercooooool (Caspers ordval) keps till Casper.
Efter en liten fika oxå åkte vi sen och hämtade upp Clara och Martina.
Handlade lite fika och köpte med oss lite lunch för att sedan åka till Evedal för lite BAD.

Käkade lunchen, som dom åt typ 5 tuggor av. Fanns ju ingen ro i kroppen för det skulle ju såklart BADAS!
(Casper har sin nya keps som han var så stolt över!)

Casper och jag spelade lite badminton emellanåt

Självklart fika mellan doppen

Själv doppade jag mig en gång och det var en gång för mycket... Det var kallt enligt mig. Tydligen gått och blivit en badkruka på äldre dar *fniss*

Jag, Martina och barnen hade iallafall en mycket trevlig eftermiddag tillsammans. Jag älskar sådana här dagar!

Nu när barnen lagt sig måste jag ta mig en joggingrunda för att sen ha en lugn kväll i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar