lördag 30 juli 2011

Favvomat och Ikeaköp

Vi är nu hemkomna. Jag hade kunnat stanna några dagar till på Öland, men jag måste ändå säga att det är skönt att vara hemma.
Väskorna är uppackade, barnen har ätit kvällsmat, barnen är isäng och själv har jag precis ätit Bamee Currysås från Koh Thai. Min absoluta favvomat!

Här kanske det inte ser så gott ut, men jag kan lova att det är såååååå gott!


Självklart blev det lite köpt vid Ikeabesöket. Det blev födelsedagspresenter till barnen kan man säga. De såg ju vad jag köpte men de vet inte att det var till dom och var dom skulle vara.
Jag ska nämligen göra iordning deras lekstuga och det ska bli som en extra överraskning till dom fyller år. Så det köptes saker såsom skålar, koppar, glas, bestick, tyg och lite annat till deras kök (som för övrigt måste byggas lite enkelt först...*hihi*).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar