fredag 8 juli 2011

Fredagsfilmval

Egentligen skulle jag gått ut och tagit ett par öl (eller nä jag dricker ju inte öl, men cider för min del då) med en kompis, men då hon tyvärr inte kände sig så bra, så blir det en hemmakväll för min del istället.

Så nu ska här väljas film!
Har hyrt 3 filmer som jag vill se, men vilken är man på humör för att se ikväll då?


Ska det bli "Irene Huss-filmen" som säkert är okej... eller komedin "Just Go With It" som är en typisk Theresefilm... eller ska man ta "Svinalängorna" som verkar vara bra men som sägs vara en riktigt sorgsen film.

Nja jag känner inte alls för att sitta och lipa ikväll så 3:e filmen är utesluten för ikväll. Då är det den "Okejiga" filmen eller Theresefilmen.
Det var inte ett så svårt val inser jag nu. Självklart blir det Theresefilmen!

Så nu ska gurkan, dipen och colan fram oxå sen har mitt fredagsmys börjat!

1 kommentar:

  1. Jag gillade "Theresefilmen", förutsägbar som romcoms brukar vara men underhållande :) Vi ska titta på Irene Huss ikväll, behöver lite spänning tycker jag. Svinalängorna vet jag inte om jag vågar/vill se. Har också hört att den skulle vara sorglig och då ser jag hellre må-bra-filmer ;)

    Har du sett "Life as we know it"? Jag älskar ju såna där filmer, romantiska komedier och så. Och den var faktiskt väldigt bra. Och så är ju Josh Duhamel så het ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=mqzjDrrZIdE

    SvaraRadera