torsdag 14 juli 2011

Springa i regn =Underbart!!!

Jag trotsade blåst och regn och gav mig ut på den skönaste springrundan på länge. Dripp, dropp, klafs, klafs! Men det blev t.o.m. personligt rekord på den rundan och jag är riktigt nöjd. Och då fick jag ändå stanna en gång då det kom flera bilar som gjorde så att jag inte kunde springa över när jag ville. Regn gör underverk *fniss*. För min del får det gärna regna varannan dag så jag kan springa i detta underbara springväder. Antar inte att det är många som håller med mig när det gäller regn varannan dag tyvärr... hihi.


Jag är duschad, maten är lagad och uppäten och mina myskläder är på. Nu börjar myset på riktigt!
Tyvärr verkar det inte vara någon som är på humör för att mysa med mig. Barnen håller på och leker med annat och vill inte alls umgås med mig. Så jag får se om det blir lite pyssel för min del istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar