lördag 23 juli 2011

En underbar kväll i bilder

Ikväll gav vi oss iväg på lite sightseeing här i närheten. Vi åkte först till Böda Hamn där vi tittade på några båtar och doppade fötterna i havet.




Sedan åkte vi vidare till en jättefin strand lite längre norrut. Där var helt underbart och barnen hade superkul och hoppade nästan i med kläderna på (ja dom blev ju dyblöta, men va gör det när dom hade så skoj!?). Vattnet var superskönt och hade vi haft badkläder eller extrakläder med oss så hade minsann t.o.m. jag hoppat i.



Såhär blöta och glada är man när man hoppat omkring i havet

Här ser vi nog en blivande "skejtare" för här kan man snacka HÄNG!

När vi kom till bilen var det bara att klä av dom alla kläder och dom fick istället ta på sig min och Andreas tröjor för att dom skulle bli varma och förhoppningsvis inte förkylda.

När vi kom tillbaka till stugan blev det en varm dusch innan kvällsmaten.


Mina finaste!!!

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder! Vill också vara där! När jag kommer till Skåne kommer jag skriva i sanden och sätta Ella och Tuva där, kanske till en ny header.

    Kvällen var supertrevlig igår. Hur länge är ni där?
    Kram

    SvaraRadera