onsdag 20 juli 2011

Trädgårds -och entrédrömmar

Fy fasen för trädgårdsarbete!!!
Det är ju det absolut tråkigaste som finns!!!
Jag satt inne och hade ingenting att göra... När det slutat regna gick jag ut för att iallafall göra lite nytta... Kan ju inte bli så mycket tråkigare än vad jag redan hade...



Oj, va fel jag hade! Det var så mycket tråkigare!!!
Jag orkade inte göra mycket mer trädgårsarbete än såhär utan satte mig istället på gräset, ritade upp och drömde mig bort om hur min drömentré skulle se ut.
Inte en ända ful gammal platta skulle där vara och inte ett enda land som skulle rensas. Det skulle vara marksten, grus och sten. En del av entrén skulle rivas och byggas nytt. Entrén till groventrén skulle oxå byggas nytt.
Det skulle se modernare ut, men ända passa stilen på huset. Detta skulle göra hela huset!

Man skäms ju när man visar dessa bilder på denna fula trädgård. Och framsidan är det ju, så tyvärr ser alla som går förbi oxå min misskötsel av trådgården.
Nä ändring på detta!


Jag hittade en entré som har samma stil som vårat hus och den skulle passa perfekt.
Typ såhär vill jag ha det!


Ja, det är ju tur att man får drömma iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar