lördag 13 mars 2010

Målarna

Nu är Melodifestivalen slut och Anna Bergendahl vann. Helt okej.
Jag vet inte hur många gånger jag har kommit på Andreas med att nynna, sjunga, titta och lyssna på Eric Saades låt Manboy. Det är inte alls hans "stil" och han har många gånger tittat på den på YouTube. Herregud säger jag bara. Så detta var konstigt nog Andreas favorit. Mmmm...
Jag tyckte att Anna Bergendahls låt och Salem Al Fakir var de bästa. Kunde inte bestämma mig riktigt.

Matsalsrummet börjar ta sig och är snart färdigt. Jag har gjort grovjobbet med att lägga ut täckpapp på golvet, spacklat, målat över -och nederkanterna och målat runt kontakter, dörrar och element. Medan jag gjorde det så fick barnen oxå måla lite. Sedan målade Andreas alla väggarna en gång. Så nu är det bara en strykning kvar på allting. Så det ska bli gjort innan middagen imorgon så jag kan piffa till det lite sen...hihi

Clara har iallafall mått bra resten av dagen och kvällen och jag hoppas fortfarande att det inte blir nått mer av det.

Målarna!
Dom var riktigt stolta över att få hjälpa till.

 Visst är dom duktiga!?!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar