tisdag 2 mars 2010

Minnen

Idag har varit en lugnt dag med lite småplock & tvätt. Men jag har faktiskt gjort lite på "minnesväggen" iallafall. Det är bara en ram nu som jag inte riktigt vet vad jag ska ha i ännu. Men det kommer jag säkert på snart. Tänkte att man kunde hänga upp deras snuttefiltar som de haft sen dom föddes, men det går ju inte för dom kan dom fortfarande inte vara utan...hihi
Jag är dock inte riktigt nöjd och kommer nog köpa några fler ramar så det täcker ännu mer av väggen och så att man kan sätta upp lite fler kort från roliga saker och semestrar. Men nu hänger där iallafall en varsin body och strumpor från när det var små, deras första nappar, deras första skor, brickorna de fick när de föddes, bilder från BB och dopet, grattiskort från när de föddes och sen deras handavtryck (dessa är dock från dagis). Men det blev helt okej, tycker jag.
Men oj va man märker att tiden går snabbt. Kommer fortfarande ihåg när och var de för första gången använde sina första skor. Tur att man har ett minne...hihi

Skåpet flyttade vi ju upp igår och änsålänge får spelen, pussel och cd-skivorna och stereon stå där. De ska sedan flyttas till den nya tv-bänken, tror jag.

  "Minnesväggen"

Barnen är lite bättre. Clara är i stort sett som vanligt, bara lite förkyld. Casper är däremot fortfarande hostig, men det är mycket bättre. Men han är väldigt hängig och har tillbringat i stort sett hela dagen framför tv:n igen. Så han känner sig inte riktigt pigg.
Så imorgon är jag oxå hemma från jobbet och hoppas på att dom är riktigt friska till torsdag.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar