onsdag 24 mars 2010

Städ vs lek

Jag mutade barnen med lite pengar att stoppa i grisen så att de skulle städa sina otroligt nerstökade rum. Så efter mycket om och men så gick dom faktiskt glatt upp och skulle göra det. Så jag satte på lite musik till dom.
Jag gick och plockade lite här nere under tiden. De verkade plocka på... Till en början. När jag gick upp för att kolla så dom gjorde sitt "jobb", så hittade jag dom i mitt sovrum där dom lekte "Björnen sover" istället...

Får nog ta och sätta mig i soffan där uppe och kolla så dom gör det dom ska...

Casper är björnen som sover och Clara sitter och sjunger
(skorna köpte jag till dom idag och det är därför dom har dom på sig)

Casper fångar Clara
(T-shirten som Casper har på sig köpte jag oxå idag och Clara fick en grön klänning som hon har på sig men den syns bara lite på denna bild)


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar