tisdag 16 mars 2010

Färdig!

Matsalsrummet/Andreas kontor är färdigmålat och i stort sett färdigpiffat. Här kommer lite bilder.

Matsalrum/A. kontor före

Före

Efter

           

Satte in min farmors & farfars gamla fåtölj här inne istället.

Bokhyllorna står på varsin sida om ingången nu. Så syns dom inte så mycket.
I veckan som gått har jag satt upp vår -& sommargardinerna. Mycket ljust och fräscht!
Till Andreas förtret så ändrade jag om i vardagsrummet idag när jag har delad tur oxå (taklampan ska dock flyttas om vi ska ha det såhär ett tag). Passade på att ta några bilder då jag vet att Andreas kommer få en chock när han kommer hem. Han kommer inte tycka om det. Så vi får se hur länge detta varar...hihi






Barnen är iallafall friska nu och idag är dom på dagis. Skönt att de är friska efter att varit sjuka i två veckor. Så nu är vi tillbaka i den vanliga vardagen med jobb och dagis och allt vad det innebär.

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev, du ger mej inspiration=))
    kramkram

    SvaraRadera