söndag 3 april 2011

Nya vårjackor

Förra veckan köpte jag (läs jag skickade bud med min mamma) nya vårjackor till barnen som de kan ha på dagis. Tyckte dom var fina till ett riktigt bra pris. Var riktigt mjuka med lite fleece inuti. Perfekt till dagis och det kommande vårvädret. Barnen gillade dom oxå, men ännu har dom inte använts ute (bara inne de försa dagarna då de stolt visade upp dom). Men det kommer dom förhoppningsvis snart att göra.
Visst är dom fina!?


Denna helgen är det jobbhelg och det är dags fö mig att åter igen åka till jobbet. Jobbar bara till 15:00 idag så det känns helt okej.

Så Bye, bye for now!

2 kommentarer:

  1. Jätte fina!! Ser ut som rackarungarnas jackor som jag beställt med deras gudmor. Vart är dom köpt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Är det dom softshelljackorna som fanns med i Ica's reklamblad?? Tyckte dom var så fina och billiga framförallt. Funderar också på att köpa en Liam kan ha på dagis :)

    SvaraRadera