lördag 23 april 2011

Snäll påskhare och påskmiddag

Inatt har minsann påskharen lagt ordentligt många ägg!

I vår trädgård hade han minsann lagt ett varsitt ägg med påskgodi och en karta som ledde till...

...en varsin tidning.
Han kan minsann även lägga tidningar. Hade jag ingen aning om!


Jag har jobbat 8-15 idag och direkt efter jag kom hem så gav vi oss iväg till mormor och morfar där vi bjöds på god påskmiddag.

Påskharen hade även varit hos mormor och morfar och lagt några ägg. 3st ägg var till alla barnen hade han minsann lyckats lägga. Några påskpaket hade han även lagt. Inte dåligt inte!
Clara, Casper och Jonathan öppnar sina ägg och påskpresenter. 


En mycket trevlig dag och själv är jag helt slut så nu väntar sängen på mitt sällskap.

3 kommentarer:

  1. Åh så härligt:)
    skön söndag på er!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att ni hade en toppen bra dag igår! Och här var påskharen och la både ägg och paket .. konstigt .. måste vara något han lärt sig nu, för det kunde han inte när jag var liten ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft en toppenhärlig påsk! Vad roligt för barnen att påskharen lagt ut så många ägg också :)

    SvaraRadera