onsdag 20 april 2011

Ny makkapär

Jobb, träning, utryckning hos Lotta då hon behövde bolla inredningsideér, handla och sedan jobb igen. Det är vad min dag bestått av. Inte roligare än så faktiskt.


Träningen har jag kommit igång med igen efter min minioperation av den störande knölen. Idag var det ett Body Pump-pass och det kändes så bra! och så roligt! Skönt att komma igång igen och nu ska det minsann inte slarvas med träningen.
Den lilla makkapären på bilden ovan köpte jag på Maxi idag. Den är tänkt att jag ha när jag är ute och springer/joggar. Den är endast 3x4cm och supersmidig och man kan klämma fast den på kläderna hur enkelt som helst. Mycket prisvärd liten sak. Hoppas jag iallafall... jag har ju faktiskt inte prövat den ännu. Men det ska den göras på fredag är tanken.

Nu är det sovdags. Börjar jobba kl 7:00 imorgon igen

1 kommentar:

  1. Vilken liten snygg sak! Själv ska jag ta tag i promenader och tränande igen efter påsk .. så i helgen kan jag svulla hur mycket jag vill ;)

    Glad Påsk!
    Kramar

    SvaraRadera