fredag 15 april 2011

Lagom dag och lama ursäker

En sån härlig fredag! Skulle jag sammanfatta denna dagen (änsålänge) med ett ord så skulle det var LAGOM.
Änsålänge har detta nämligen varit en fredag med lagom jobb 1½ timme, lagom promenad runt sjön, lagom lunch rester från frysen, lagom ensamtid 1½ timme, lagom dag för barnen på dagis till strax efter lunch, lagom positivitet från både mig och barnen !, lagom vila slapp i soffan... Mer lagom har det änsålänge inte blivit, men kommer säkert fler *fniss*

Nu ska vi strax ta en trip till mina föräldrar. Barnen får cykla och jag tänkte passa på att ta mig en liten joggingtur jämte dom. Har sagt i flera veckor att jag ska börja jogga, men har hela tiden skjutit upp det då jag tycker det är tråkigt att jogga själv. Plus att när Andreas kommer hem på kvällarna är jag oftast så trött så då blir det heller inte av liksom.
Men nu måste jag sluta komma med dessa lama ursäkter och sätta igång.
Så jag börjar idag! med en mycket lugn joggingtur jämte de cyklande barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar